Toimikauden 2020 suunnitelmat ja tekijät on päätetty

Suomen roolipeliseura ry:n puheenjohtajisto ja hallitus on valittu 19.10.2019 Parkanossa KekriConin ohessa pidetyssä vuosikokouksessa. Samaisessa kokouksessa päätettiin myös Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020.

Suomen roolipeliseuran puheenjohtajaksi valittiin Tuomas Kuusniemi ja varapuheenjohtajaksi Petri Leinonen.

Seuran hallituksen jäseniksi valittiin Sami Kyllönen, Arttu Rahikainen, Petri Grönholm, Toni Åman, Milla-Crystalline Nylund ja Pauliina Paavola. Hallituksen yleisvarajäseniksi valittiin Jonne Kuokkanen, Pauli Hulkkonen ja Nuppu Soanjärvi.

Seuran ensimmäiselle hallitukselle myönnettiin vastuuvapaus hallituskauden 2017-2018 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen perusteella.

Vuosijuhlassa kuultiin puheita väistyvältä puheenjohtajalta Nuppu Soanjärveltä,  hallituksen sihteeriltä Tanja Kuusniemeltä ja tulevalta puheenjohtajalta Tuomas Kuusniemeltä. Lisäksi loppuillasta CRYOrkesteri ilmiintyi yllätyskeikalle.